Eyl 27, 2016
2635 Görüntüleme

Merchandising Markaları

Yazan
banner

Merchandising, tanınmış bir ismin, sembolün veya diğer bir ayırt edici işaretin toplumun gözünde ayırt ediciliğe sahip olmadığı mal veya hizmetlerin satılması ya da satışının arttırılması amacıyla ticari bir şekilde kullanılmasıdır. Merchandising yönteminin en büyük uygulama alanı Fenerbahçe gibi taraftar sayısı itibarıyla büyük bir pazar payına sahip “ayırt edici” işaretler yaratmış spor kulüpleri esasen kulübün adı olan kelimeyi ya da logoyu çeşitli mal ve hizmetler bakımından daha sonra kullanım hakkını devretmek üzere marka olarak tescil ettirmektedir.


2003 yılından itibaren Barolar Birliği’ne bağlı olarak çalışan Avukat Emre Kurt, kariyerine ticaret hukuku alanında başlamış Londra Üniversitesi Hukuk Fakültesi’nde Ticaret Hukuku ve Marka, Patent, Faydalı Model, Telif Hakları yan genel adıyla Fikri Mülkiyet Hukuku alanında uzmanlaşmıştır. Londra Üniversitesi’ndeki ihtisasın ardından Av. Emre KURT özellikle marka, patent ve haksız rekabet hakları konusunda yoğun olarak çalışmaktadır. İyi derecede İngilizce bilmektedir.

Yorum Yaz