Eyl 27, 2016
1344 Görüntüleme

Merchandising Markaları

Yazan
banner

Merchandising, tanınmış bir ismin, sembolün veya diğer bir ayırt edici işaretin toplumun gözünde ayırt ediciliğe sahip olmadığı mal veya hizmetlerin satılması ya da satışının arttırılması amacıyla ticari bir şekilde kullanılmasıdır. Merchandising yönteminin en büyük uygulama alanı Fenerbahçe gibi taraftar sayısı itibarıyla büyük bir pazar payına sahip “ayırt edici” işaretler yaratmış spor kulüpleri esasen kulübün adı olan kelimeyi ya da logoyu çeşitli mal ve hizmetler bakımından daha sonra kullanım hakkını devretmek üzere marka olarak tescil ettirmektedir.

Yazı Kategorileri:
Marka
Emre Kurt

2003 yılından itibaren Barolar Birliği’ne bağlı olarak çalışan Avukat Emre Kurt, kariyerine ticaret hukuku alanında başlamış Kırkağaç 6. Jandarma Er Eğitim Alayı Manisa’da Disiplin Subayı olarak askeri hizmet verdikten sonra Londra Üniversitesi Hukuk Fakültesi’nde Ticaret ve Şirketler Hukuku alanında uzmanlaşmıştır. Londra Üniversitesi’ndeki ihtisasın ardından Av. Emre KURT’un hukuk pratiği özellikle fikri mülkiyet hakları ve haksız rekabet hakları konusunda yoğunlaşmıştır. İyi derecede İngilizce bilmektedir.

Yorum Yaz