Eyl 27, 2016
2808 Görüntüleme

Merchandising Markaları

Yazan
banner

Merchandising, tanınmış bir ismin, sembolün veya diğer bir ayırt edici işaretin toplumun gözünde ayırt ediciliğe sahip olmadığı mal veya hizmetlerin satılması ya da satışının arttırılması amacıyla ticari bir şekilde kullanılmasıdır. Merchandising yönteminin en büyük uygulama alanı Fenerbahçe gibi taraftar sayısı itibarıyla büyük bir pazar payına sahip “ayırt edici” işaretler yaratmış spor kulüpleri esasen kulübün adı olan kelimeyi ya da logoyu çeşitli mal ve hizmetler bakımından daha sonra kullanım hakkını devretmek üzere marka olarak tescil ettirmektedir.


Hukuk büromuz, Türkiye’de İstanbul ve Ankara, İngiltere’de ise Londra merkezli ofisleri ile müvekkillerine ticaretin, iş hayatının ve devletle ilgili tüm yasal süreçlerin merkezi noktasında hizmet sunmaktadır. Ticaret hukuku ve fikri mülkiyet hukuku gibi uzmanlık alanlarımızda, Türkiye’nin önde gelen şehirlerinde çözüm odaklı destek verirken, İngiltere’de yatırım yapmak isteyen bireyler ve kurumlar için şirket kuruluşu, vize başvuruları, bireysel ve kurumsal göçmenlik işlemleri alanlarında etkin çözümler sunuyoruz. Uluslararası ticaret hukuku, fikri mülkiyet hukuku ve uluslararası vergi hukuku gibi yüksek bilgi birikimi gerektiren alanlarda uzmanlaşmış olan hukuk büromuz, müvekkillerine uzun vadeli stratejik çözümler sunmak amacıyla global iş yapış biçimlerini ve yerel mevzuatları etkin bir şekilde birleştirir. Her müvekkilimize özel olarak geliştirdiğimiz yaklaşımla, onların hedeflerine ulaşmalarını sağlayacak esnek ve pratik çözümler üretmeyi taahhüt ediyoruz.

Yorum Yaz